[LINUX:17540] Linux Turkuaz ve KDE

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 19:40:30 EEST

Merhaba,

Turkuaz Linux 1.2.2'ye PCNet cd'sinden nvidia sürüclerini yükledim, fat32'yi
gördükten sonra tar.gz'li dosyayı açarak sürücüleri install ettim, biraz
uğraştıktan sonra TNT2'mi tanıttım, KDE'yi de 32 Bit derinlikte 1024 & 768
çözünürlükte açmayı başardım. Ama KDE'nin o versiyonunun aşırı derecede
yeteneksiz olduğunu farketmem pek uzun sürmedi... Size soracağım, KDE'nin
son versiyonunu bilgisayarıma çekip yüklemeye değer mi? Değerse nasıl
yapılacak? Hangi siteden hangi dosyaları indireceğim? En son versiyon
hangisi? KDE.org'tan edindiğim bilgilere göre stabil çalışan en son versiyon
1.1.2, ve Turkey yazan yerde bir sürü klasör var, bunların içinden
çıkamadım. KDE'yi yükledikten sonra, son qt kütüphanelerini, icqmu,
staroffice'imi yüklesem ve emu10kl ile sound blaster live'ımı tanıtsam,
mükemmel bir sisteme sahip olur muyum? Yoksa hiç uğraşmadan direkt larak
Mandrake 7.1'i mi kurmalıyım?

Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler, sevgi, saygı, Linux

Serdar Cevher