[LINUX:17539] Re: scsi

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 18:02:49 EEST

> 2.2.14 kernel kullaniyoruz. Kernel'da scsi destegini tam olarak verdik.
> boot_aic image'ini buldugumuz adresten aic7xxx.o modulunu indirip gerekli
> islemleri yaptik.

Selam,
ftp://ftp.dialnet.net/pub/linux/aic7xxx/

adresinden bu driverin son patchlerini indirip deneyebilirsiniz.

> Normal boot disk'te de aic7xxx scsi modulu var fakat onu yuklemeye
> calistigimizda ayni hatayi(liloyla acmaya calistigimiz zamanki) veriyor ve
> diskleri gormuyor. Fakat oteki boot_aic 'deki ayni modulu
> (aic7xxx) yukledigimizde diskleri goruyor.

Bu degisik bir sey iste asagidaki satir scsi kontrollerin bu adresi
kullandigini soyluyor normalde bazi scsi kontrollerlar icin boot ta adres
girebiliyorsun fakat aic7xxx icin boyle bir ozellik yoktu sanirim yanlis
hatirlamiyorsam sadece no_reset i gecebiliyordun.

LILO: linux aic7xxx=no_reset

diye dene derim ama ne sonuc alirsin bilmiyorum. Kullandigin kernel SuSE
nin kerneli mi? 2.2.16 kernel i deneyin birde veya 2.4.0 test olanlari
sonuc ne olacak?

> enable_irq() unbalanced from e0417744
>
> satiri oldugunda diskleri goruyor. Yani diski gordugu zaman tek fark bu
> satir,ya da bana oyle geliyor.

Baska da soyleyebilecegim birsey yok ancak makina basinda belki baska
birseyler yapabilirim.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC