[LINUX:17478] Linux Kernel

From: Eylul (halil@ultratv.com)
Date: Sat 01 Jul 2000 - 09:24:14 EEST

Merhaba,

Linux Dagitimi: Mandrake 7.1
Kernel 2.x.15
Dun hem isyerindeki makinama hemde Evdeki makinama kurdum. Bir kac sorunum
var.
1. KPPP ile bir ISP'ye baglanmaya calistigimda sorun yasiyorum. Simdiye
kadar bir kez baglanabildim onda da hic bir yere cikis yapamadim. Ama en
azindan connect oldu.
genelde soyle bir hata aliyorum

Jul 1 01:18:33 liny pppd[8274]: pppd 2.3.11 started by root, uid 0
Jul 1 01:18:33 liny pppd[8274]: Using interface ppp0
Jul 1 01:18:33 liny pppd[8274]: Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS0
Jul 1 01:18:47 liny pppd[8274]: Peer is not authorized to use remote address
195.87.128.5
Jul 1 01:18:48 liny pppd[8274]: Connection terminated.
Jul 1 01:18:48 liny pppd[8274]: Connect time 0.3 minutes.
Jul 1 01:18:48 liny pppd[8274]: Sent 452 bytes, received 410 bytes.
Jul 1 01:18:48 liny pppd[8274]: Exit.

2. Isyerinde kwintv programini calistirirken herhangi bi sorun cikmadi. Ama
evdeki makinada bir turlu calismiyor. isyerinde Miro dc10/Matroxg200/awe64
evde Hauppage WinTV/Elsa Erazor III Pro/sblive value var. Hardware
listesinde her iki kartta destekleniyor oysa.

Daha once kppp sorununu yazmistim listeye. ppp yi modul olarak degil direk
yuklemem dogrultusunda bir yanit almistim. Onu yapayim bari dedim.

make xconfig ile video4linux'i ve ppp'yi m den y'e cevirdim

make dep

make clean

make bzImage komutlarini verdim ve bir sure sonra ksmsy.o'da bir hata var
dedi. sonra rule 2 diye bir hata verdi ve cikti. geriye adim adim dondum
once video4linux'u iptal ettim islemleri tekrarladim ayni hatayi aldim.
sonra PPP'yi tekrar m'e cevirdim gene islemleri tekrarladim gene ayni hata.
Linux bilgim bu hatanin neden kaynaklandigini bulacak veya tahmin edecek
kadar iyi degil.