[LINUX:12506] kernel,modul

Subject: [LINUX:12506] kernel,modul
From: itu (berberz@itu.edu.tr)
Date: Fri 28 Jan 2000 - 20:34:23 EET

merhabalar
kernelel ilgili problemi make bzlilo yaparak cozdum sayilir ; yani sistem aciliyor normal sekilde yaptigi son isleme baktim farkliliklar goremedim oda bzimage i vmlinuz olarak kopyaladi ve liloyu guncelledi
sonucta bu sekilde aciliyor ama acilirken modulleri okumaya baslayinca cakiliyor ctrl+c ile gecmezsem devam etmiyor
kernele verecegimiz modullerin maximum degeri diye bir sey var mi ?
yoksa neden boot sirasinda modulleri okurken takilir ?
ikinci sorum kerneli derlerken sonunda hic bir eror almiyorum ama derleme esnasinda gozume carpan bazi compile erorlari var ornegin xxx.h not found seklinde hatalar goruyorum demekki onlari derleyemiyor
peki ben bu derleyemedigi c dosyalari veya nerde hata olusturdugunu nasil ogrenebilirim ve problemi nasil giderebilirim?

not: kernel 2.2.5-15
redhat 6.0

Saygilar
Zafer Berber