[LINUX:12505] Re: Ethernet Kartı

Subject: [LINUX:12505] Re: Ethernet Kartı
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Fri 28 Jan 2000 - 19:54:58 EET

 Selamlar,
Abidik-gubudik bir kart olmadigi surece sorun yasamazsiniz ethernet
kartlari konusunda.Asagida birkac kart onerim olabilir.

Intel Ether Express Pro 10/100
3Com3C9XX
Compex RL2000
Realtek 8029AS
NE2000 uyumlu tum kartlar.

Bu liste arttirilabilir.Yukaridakiler genelde benim kullandigim
kartlar.Daha fazla bilgi icin Hardware-HOWTO'lara bakabilirsiniz.

Bir ara bir arkadasim Olicom marka bir kartin driverlarini ariyordu linux
icin sonunda bulamayip sekreterin makinadaki NE2000'i sokup kullanmisti :)
Cozum yok degil yani.