[LINUX:12413] Re: C'de Assembler (was Re: Re: turkce klavye)

Subject: [LINUX:12413] Re: C'de Assembler (was Re: Re: turkce klavye)
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 25 Jan 2000 - 15:01:29 EET

Kusura bakmayin bunu da karistirirken gordum.
gcc -S nin ciktisi asagidaki gibidir dogru.
Ama illa ki kodu bu sekilde yazmak gerekmiyor.
Ornek olarak kernel kodunu inceleyebilirsiniz.

Ayrica arkadasin problemi sanirim assembly degil C icinde kullanma
problemi idi.
Bu ise
asm{} seklinde yazdigindan kaynaklaniyordu.

                                                          MURAT KOC