[LINUX:12335] Re: kernel help

Subject: [LINUX:12335] Re: kernel help
From: Erhan Bilgili (erhan@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Sat 22 Jan 2000 - 21:17:47 EET

        merhaba,

        belki biraz uc bir cozum olacak ama, kullandiginiz compiler a da
dikkat etmeniz gerekiyor. eger gcc2.95,gcc2.95.1 kullaniyorsaniz
Makefile'da HOSTCFLAGS kismina -fno-strict-aliasing eklemelisiniz. zira
ayni olay daha once benim de basima gelmisti.onun disinda ext2 fs yi
kernele module olarak degil normal eklemelisiniz.

        gcc versiyonunu ogrenmek icin 'gcc -v' kullanabilirsiniz.Bu arada
hangi sistemi ve kerneli kullandiginizi bilmiyorum (zannederim onceki
maili sildim) ; ama kernel 2.3 serisinde bu cozulmus durumda ...yani make
sirasinda otomatik olarak gcc testi yapip gerekli komutu ekliyor.

        Erhan Bilgili