[LINUX:12334] RE: perl ile html uzerindeki bilgileri maile gonderme

Subject: [LINUX:12334] RE: perl ile html uzerindeki bilgileri maile gonderme
From: Kemal Baykar (kemal.baykar@superonline.com)
Date: Sat 22 Jan 2000 - 20:35:35 EET

cevap yazmak için biraz gec oldu ama;
www.perl.com'u site'ina gidin. buradan bir CPAN site'dan
Perl için MIME-Mail module'unu download edin ve makinaniza
install edin. bu module sizin isin detaylarini bilmeksizin
mail gondermenize yardimci olacak.

module ait header, body ve attachment degiskenlerini programiniz
icersinde yukleyin ve send komutuyla programiniz icersinden mailinizi
gonderin. bu module ile bir veya daha cok mail attachment gondermeniz
bile mumkun.

iyi calismalar.
kemal baykar