[LINUX:12322] Re: redhat

Subject: [LINUX:12322] Re: redhat
From: Taner Akbulut (akbulut@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Sat 22 Jan 2000 - 08:52:51 EET

        Image dosyasini kopyalamak icin formatlamak gerekmiyor ama
formatlamasan bile eger image 658 ise bunu 650 lik bir cdye sigdiramazsin.
Bunun icin 700 luk cdyte ihtiyacin var. Ben Adaptec cd writer programini
kullaniyorum ve onda create cd form disc image diye bir secenek var.
oradan cd image i seciyor ve ok diyorsun. cd pisiyor. Ama dedigim gibi
cdyi formatlamadan sifir cdye bu islemi yapiyorsun.

Taner Akbulut
akbulut@bornova.ege.edu.tr
akbulut@bilmuh.ege.edu.tr