[LINUX:12314] Ses karti (MED3201)

Subject: [LINUX:12314] Ses karti (MED3201)
From: Baris SIMSEK (simsek@ayna.roots.gen.tr)
Date: Sat 22 Jan 2000 - 00:28:05 EET

         merhaba,
         Dandik bir ses kartim var. Windows ta MED3201 diye gorunuyor.
Boyle bir ses karti (ayrica ISA dir) tanitan oldu mu ? sb olarak
tanitamadim. pnpdump yapinca herseyini windows un gordugu gibi goruyor ve
dosyaya yazdiriyoruim. IO su windows ta 0x388 (sb de bu
adreste normalde baska bir parcasi olur) olarak goruluyor. pnpdump
ta bu adresi buluyor. irq=5. Konfigurasyon dosyasindan gerekli
yerlerden # leri kaldiriyorum. isapnp ye veriyorum bu dosyayi, IO icin
hata veriyor. IRQ da sorun yok. Bu konuda yardimci olacak arkadaslarin
yardimlarini bekliyorum. Yoksa module mu yazmam gerekecek ? Yada yeni bir
ses karti :(

- barI$ -