[LINUX:12310] Re: Çift ethernet karti...

Subject: [LINUX:12310] Re: Çift ethernet karti...
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 21:58:04 EET

On Thu, 20 Jan 2000, WebMaster wrote:

> Selamlar,

NasIl CalISmaz aynI iki kart bi makinede. aSaGIdaki maili yazan arkadaS
CalIStIrmIS. Ben de Intel 2 tane kartI CalIStIrdIm. Tek yaptIGIm
/etc/conf.modules iCine 2. bir satIr eklemek ve
/etc/sysconfig/network-scripts'in iCine de o ethernet kartI ile ilgili
dosyayI eklemek. O kadar..
/etc/conf.modules:
alias eth0 eepro100
alias eth1 eepro100

2. kartI eklerken 1. satIrI copy&paste edip eth0 yazan yeri eth0 olarak
deGiStirdim o kadar.. linuxconf ile filan da Cok kolay birSekilde
yapIlabilir ama ben tool kullanmayI sevmediGimden elle yapIyorum
konfigUrasyonlarImI..