[LINUX:12287] Re: Çift ethernet karti...

Subject: [LINUX:12287] Re: Çift ethernet karti...
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 04:26:06 EET

> merhaba,
> daha once benzer bir sorun yasamistim. ayni modulu kullanan iki ayni kart
> beraber calismiyordu. redhat kurulum kitabinda bir aciklama var. en kolay
> cozum ikinci karti degistirmek.
> iyi calismalar,

> Murat Kasikcioglu
> Innova Consulting Company
> http://www.innovaconsulting.com

Evet aslinda bende problemi boyle dusunuyorum. ama ornegin NE2000 uyumlu
PCI ethernet kartlari ne2k-pci ve NE2000 ISA kartlar ne modulleri
kullanmalarina ragmen sistemde ISA-PCI kartlari birlikte kullandigimda
fark ettimki ISA ethernet karti PCI mis gibi gozukuyordu. Soyledigiimin
sacma gibi gozuktugunu biliyorum ama malesef boyle oldu.
ifconfig ile baktigimda I/O ve IRQ ethernetler icin bekledigim gibi
gorulmesine karsin linuxconf tan baktigimda birbirleri ile yer
degistirdigini gordum. Sacmaliyorsun demeyin lutfen biri bana deseydi
bende sacmaliyorsun diyebilirdim. Ama durum boyle. Isın kotusude elimdeki
tum ethernet kartlari NE2000 uyumlu ISA veya PCI kartlar...