[LINUX:12228] Re: itu linux

Subject: [LINUX:12228] Re: itu linux
From: Ceyhun ALVER (alver@itu.edu.tr)
Date: Mon 17 Jan 2000 - 00:08:56 EET

ok hakli olabilirsiniz. ben eger itu'de de bir grup
kurulmus olsa seminerlerin de burada verilebilecigini ve burda okuyan
kisiler icin bir kolaylik saglayabilecegini dusunmustum. ancak murat boyle
bir seyin pek mumkun olmayacagini ve istanbul grubunu bosuna bolmeye gerek
olmadigini soyledi. istanbul grubu yeterli kapasiteye ulasirsa o zaman
tekrar tartisiriz. simdilik sizin de dediginiz gibi belki de bu tur bir
yapilanma icin henuz erken. :)

Iyi calismalar
Ceyhun