[LINUX:12225] Re: itu linux

Subject: [LINUX:12225] Re: itu linux
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 16 Jan 2000 - 21:13:35 EET

> Bu ütopyadan başka bişey olamaz... Ne kadar tatil günümüz var hesapladınız mı? Bir de kurulacaksa üniversiteyi geçelim istanbul grubu varsa onu canlandıralım, yoksa onu kuralım.

Selam,
Arkadaslar sanirim listeyi yeteri kadar takip etmiyorsunuz!
Istanbul grubu zaten var kurulali bayaa bir oldu 2 haftada bir seminer
veriyoruz.
Fakat henuz daha istanbul daki linux kullanicilarini dogru duzgun
toparlamadan bir de itu grubuna gerek yok diye dusunuyorum.
Oncelikli olarak dernek isinin halledilmesi lazim bu konuda daha bugun bir
toplanti daha yaptik.
Ben de bir ituluyum ve destek veririm ama once bir el atin isterseniz su
istanbul grubunu adam gibi yapalim.
Istanbul icinde dogru duzgun yapilanmadan boyle her univde bir grup olmasi
anlamsiz.
Tabani olusturmamiz lazim daha sonra alt gruplar ile devam edilebilir.
Bu yuzden sizleri listeyi takip etmeye ve Istanbul da iki haftada bir
yaptigimiz toplantilara katilmaya
istanbul-anons listesine subscribe olmaya davet ediyorum.
Ayrintili bilgiyi (nasil katilacaginiza dair)
istanbul.linux.org.tr
adresinden alabilirsiniz.
Bu tur istanbul icinde grup kurma ve daha baska konulari gelin beraber
tartisalim ve hem sizin yapmak istedikleriniz hem de bizim yapmaya
calistiklarimiz konusunda beraber calisalim.
Boylece orada bir grup burada bir grup yerine butun olarak daha somut
adimlar atabiliriz.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC