[LINUX:12188] modem sorunum kalmadi

Subject: [LINUX:12188] modem sorunum kalmadi
From: xolotl xolotl (xolotl75@yahoo.com)
Date: Fri 14 Jan 2000 - 02:31:36 EET

slm....herkese tesekkur ederim...modem sorunumu
verilen tum cevaplarin bilesimiyle hallettim..
ilk once ip numaralari ile denedim ...baktim
baglaniyor..oyleyse...dediginiz gibi dns ayarlari icin
ugrastim...fakat isbank'in ip numaralari yoktu...onuda
/var/log/messages ' in en altinda buldum...linuxconf
ile de ayarlari yapip baglaniyorum...tekrar
tesekkurler...

baska bir sorum daha olcak...ne zaman bir programi
gnome'a install etmeye kalkissam configure ile...bir
yerde muhakkak bir eksik cikiyor...siz bu sorunlarla
karsilasmamak icin...linux'u full mu
kuruyorsunuz...yoksa programa gore lib'lari sonradanmi
instal ediyorsunuz...
insani cileden cikartiyor bu linux'taki setup olayi..
rpm'leri kastetmiyorum..
iyi calismalar..