[LINUX:12141] Re: modem sorunu

Subject: [LINUX:12141] Re: modem sorunu
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 12 Jan 2000 - 23:52:43 EET

/var/log/messages in en alt bolumlerinde sizin modemle karsi modem
arasindaki diyaloglari gorebilirsiniz. Oraya birbakin. Genelde soyle
biseyler olur:

pppd 2.3.7 started by root, uid 0
timeout set to 60 seconds
abort on (ERROR)
..
.
serial connection established.
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS1
local IP address xx.xx.xx.xx
remote IP address xx.xx.xx.xx

eger son 4 satirdan birkaci yoksa isp ile aranizda ppp linki kurulamiyor
demektir. Once bunu inceleyip sonucu bildirirseniz, yeni duruma gore bir
care bulabiliriz.

Dogan Zorlu,
Grup Yazilim, IZMIR