[LINUX:12140] RH 6.0 cift ethernet karti

Subject: [LINUX:12140] RH 6.0 cift ethernet karti
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Wed 12 Jan 2000 - 23:32:27 EET

RH 6.0 yüklü çift ethernet kartlı bir makinada;

eth0 için IP : 1.2.3.4
eth1 için IP : 5.6.7.8

tabii ki eth0 : 1.2.3.0 ağına bağlı ve
         eth1 : 5.6.7.0
ağına bağlı
görünürde routing table da herhangi bir problem yok.
localhosttan hem 1.2.3.4 hem 5.6.7.8 ping atabiliyorum.
fakat 5.6.7.0 ağındaki bir makinadan 5.6.7.8 e ping atamıyorum.
fakat herhangi bir 5.6.7.X ip li router ya da win9X makinaya
ping atabiliyorum. Oysa 1.2.3.4 ve 5.6.7.8 ip li RH 6.0 dan 1.2.3.0 ağına
ve diğer ağlara ping atarken5.6.7.0 ağına ping atamıyorum.

Gördüğüm sonuç : eth1 çalışıyor gibi gözükmesine karşın. sanırım
çalışmıyor.
bu tür bir problem ile karşılaşan oldu mu?

      5.6.7.0 |==========| 1.2.3.0
                        | RH 6.0 |
                          LinuxBox
                           RH 6.0

 bu ağda eth1 dışındaki buradan eth1 ve gerisindeki
 etnernetlere ulaşılabiliyor. ağa ulaşılamıyor.

NOT : LinuxBox dan eth1 ve eth0 ping çekilebiliyor.
routing table da herhangi bir problem olduğunu sanmıyorum.
ethernet kartlarından biri PCI (eth1) digeri ISA (eth0)