[LINUX:12016] RE: Win Linux2000...!!!

Subject: [LINUX:12016] RE: Win Linux2000...!!!
From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Sat 08 Jan 2000 - 02:57:51 EET

Winlinux 2000 KDE desktop üzerinde My HD yada benzeri bir kısa yol ile
bu dosyalara ulaşabilirsiniz, ya da kfm file manager ile root
directory'ye geçip /DOS directory' sine girip görebilirsiniz.

On 06.01.2000, 21:06:18, Aydin Kocak <akocak@bodrum.mu.edu.tr> wrote
regarding [LINUX:11942] RE: Win Linux2000...!!!:

> 3. Windows taki dosyalarinizi gormek icin mount komutunu
kullanmalisiniz eger