[LINUX:11942] RE: Win Linux2000...!!!

Subject: [LINUX:11942] RE: Win Linux2000...!!!
From: Aydin Kocak (akocak@bodrum.mu.edu.tr)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 21:22:42 EET

merabalar;
cevaplari sirasiyla yazmaya calisayim;
1. Proxy kullanmaniz linux ile ilgili bir ayar gerektirmemektedir windows da
oldugu gibi browser inizi ayarlamalisiniz yani netscape kullaniyorsaniz
edit-->preferences-->advanced-->proxies ... dan yapabilirsiniz
2. Ethernet kartinizin modeli cogu yeni kernel tarafindan desteklenmektedir
/usr/src/linux dizinine gelip make menuconfig yazarsaniz karsiniza kernelinizi
konfigure etmeniz icin bir menu cikar buradan network device options tan kendi
ethernet kartini n markasini bulup yanindaki kutuyu isaretleyin yeni iseniz
diger seceneklere pek dokunmayin sonra o radan cikip sirasiyla make dep make
clean ve make bzlilo yazin
su anda cogunun gozunde buyuttugu kernel inizi derlemis oluyorsunuz restart
ettiginde kartinizi gorucektir. Sonra ifconfig ile gerekli IP bilgilerini
girerek kullanabilirsiniz.
3. Windows taki dosyalarinizi gormek icin mount komutunu kullanmalisiniz eger
windows diskinizin ilk kisminda ise soyle mount /dev/hda1 /mnt/dos (Burada mnt
dos u siz olusturmalisiniz baska biseyde olusturabilirsiniz o dizin artik sizin
windows dosyalarinin oldugu kisimdir.)