[LINUX:11988] Re: ekran karti

Subject: [LINUX:11988] Re: ekran karti
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Fri 07 Jan 2000 - 17:23:43 EET

>Size verilen dogru bilgileri "onemsemez" isen gider bosuna para
>harcarsin.. Bu listenin uyelerinden biri zamanini ayirip sana cevap
>yazdi.. Yazdigi cevap s3 3d/2x ler icin denenmis bir cozum iceriyordu..
>Sen ise olaya "ofsayt" kaldin.. Paran cok ise istedigini yap. Ama bu
>listeye sitem etme sakin..
Bir dk bir yanlislik var, oncelikle dedigin cozumu (Atif beyin) ben
yaptim ve kullaniyorum. Atif Beyle de bu konuda e-maillestik zaten.
Nasil sende boyle bir izlenim biraktim anlayamadim.

Yalniz soyle bir sorun da var, listeye bazen e-mailler cok gec ulasiyor.
Ve benim ayni subject'teki bir mesajim nerdeyse 1 gun sonra listeye
ulasmis. Ayni sey squid konulu mesajimda da oldu. Yine e-mailim yaklasik
1 gun gec gittiginden insanlari yormamak icin attigim 'hallettim'
mesajim bana atilan cevaplardan cok sonra listeye ulasti.

>Tabiki.. Cikista bekliyom :))
Cabuk hesaplasalim iki bayram arasi kavga edilmezmis. :)

Alper Oguz
alper@eksen.com
uin: 4073197