[LINUX:11987] MATROX

Subject: [LINUX:11987] MATROX
From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Fri 07 Jan 2000 - 17:05:05 EET

merhaba,
HP PC uzerine SUSE 6.2 kurdum. SUSE'nin 6 CD'lik seti var onu kullanıyorum.
Fakat ilginc bir sey ama Matrox MGA g200 ekran kartimi hicbir sekilde tanitamadim.

ve daha da ilginci xsvga paketini yukledikten sonta sax'i calistirinca sax acilmiyor. xsvga olmadan da sax icindeyken ekran kartini tanitamiyorum.

lutfen yardimci olun.

:-))

YILMAZ GULERYUZ
Network Engineer