[LINUX:11939] RE: YNT: Re: Ynt: Network uzerine ufak denebilcek b ir s oru

Subject: [LINUX:11939] RE: YNT: Re: Ynt: Network uzerine ufak denebilcek b ir s oru
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Thu 06 Jan 2000 - 20:03:17 EET

Merhabalar

deneme yapmak amaci ile NT ye RAS kurup harici telefon uzerinden baska bir
makine ile baglandim,
33600 bps ile DB2 Client uzerinden gayet iyi bir performans ile calistik,
sadece ilk connection da security muhabbetinden biraz yavaslama oldu geri
kalan hersey bence cok iyiydi

128 K rahat rahat yeter gibi

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");