[LINUX:11938] Re: Win Linux2000...!!!

Subject: [LINUX:11938] Re: Win Linux2000...!!!
From: Ozan Türksever (ozan@tr.debian.net)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 19:37:07 EET

From: <ahmete@arcelik.com.tr>
To: Multiple recipients of list LINUX <linux@bilkent.edu.tr>
Sent: Thursday, January 06, 2000 1:53 AM
Subject: [LINUX:11908] Win Linux2000...!!!

> Merhaba ben winlinux2000'i kurdum.Simdi asil problemler basladi.
> 1.Internete cikmak icin bir proxy server kullanıyoruz.191.2.0.2 IP'li ve
80
> nolu porta bağlıyız.Bunu linuxe nasıl tanıtıcam.
Anladigim kadariyla 191.2.0.2 ipli makinada sadece bir web proxy var, bunu
linux e tanitmak deyilde netscape e tanitman gerekir. Bunu netscape in
Properties -> Advanced -> Proxies -> Manual Proxy configuration -> View ->
HTTP kisminda adres kismina 191.2.0.2 port a 80 i yazmalisin.

> 2.Ethernet kartımı nasıl tanıtıcam.Intel Pro100.
#modprobe ne2k-pci
eger cakisma yoksa bunu yaptiginda tanimali
bir ip vermek icin ise
#ifconfig eth0 191.2.0.100
route ayarlari
#route add -net 191.2.0.0 dev eth0
yazmalisin
bunlari her seferinde yeniden yazmamak icin acilis dosyalarindan birinin
icine koyabilirsin..
> 3.Windows'taki dosyalarımı nasıl göreceğim
winlinux de otomatik olarak mountluyo mu bilmiyorum ama eger win hd en
/dev/hda1 de ise
#mkdir win
#mount /dev/hda1 /win -t vfat
bunu yaptiginda /win dizini windows dosyalarini icerecektir.

> Yardım edenler veya etmeyenler hepinize tesekkur ederim

--Ozan