[LINUX:11884] Re: Mandrake'de ip masquerading sorunu...

Subject: [LINUX:11884] Re: Mandrake'de ip masquerading sorunu...
From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 05 Jan 2000 - 06:16:46 EET

Selam

1- /etc/sysconfig/network dosyasindaki FOTWARD_IPV4=false satirini
FORWARD_IPV4=true olarak degistirin.

2- /etc/rc.d/rc.local satirinin sonuna

ipchains -P forward DENY
ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ
insmod ip_masq_ftp.o
insmod ip_masq_irc.o

satirlarini getirin. Kullandiginiz IP blogunu yukaridakilerle (192.168.1.0
degistirebilirsiniz).

Iyi calismalar
Gorkem