[LINUX:11883] Re: staroffice

Subject: [LINUX:11883] Re: staroffice
From: Gorkem Cetin (e077245@metu.edu.tr)
Date: Wed 05 Jan 2000 - 05:21:41 EET

Selam,

Star Office kurum ici kullanim icin tamamen serbest birakildi, ve Sun
bundan sonra da ayni lisansi uygulayacagini soyluyor. Siz kendi sirketiniz
icinde istediginiz kadar Star Office kopyalayabilirsiniz, istediginiz
kadar makinaya serbestce kurabilirsiniz. Ancak disariya (ister ucreti
karsiligi, ister "belese") Star Office CD'si dagitamazsiniz. Sitesinde bu
bilgiler Star Office FAQ adi altinda geciyor. (www.sun.com/staroffice)

Star Office CD'lerini dagitmak isteyen firmalarla Sun Microsystems Kasim
ayindan itibaren dunya capinda bir isbirligine gidecekti, ancak Ocak ayina
sarkti.

Kisacasi kendi ic yapinizda istediginiz kadar kullanin. Ticari bir firma
olsaniz dahi...

Star Office hakkinda bir liste de actim, gozden kacmis olabilir. Uye olmak
icin majordomo@gelecek.com.tr adresine icinde "subscribe staroffice" gecen
bir ileti gondermek yeterli.

Iyi calismalar
Gorkem