[LINUX:11857] Re: Son kullanici yine (was slackware ses karti)

Subject: [LINUX:11857] Re: Son kullanici yine (was slackware ses karti)
From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 04 Jan 2000 - 05:38:39 EET

--- "r. tolga" <tolga@www.soc.metu.edu.tr> wrote:

> ama kernel deyżnce "yaaa!!!" cekiyorsunuz! Bunu
> anlamak mumkun degil.

  Bence mumkun..... Kullanim zorlugu ustunluk
degildir.
Yani guclu bir isletim sistemi, bir dereceye kadar
kolay olamaz mi ?? Bunu engelleyen ne ?

> Baska bir deyisle; EVET Linux; Okumayan,
> arastirmayan, kolaya kacan,
> meraksiz, hersey zahmetsizce kendiliginden oluversin
> isteyen SON
> KULLANICIYA
> gore degildir ve dilegim, bu tur son kullanicilarin
> bir gun SON(!)
> KULLANICILAR
> olarak alemden kaybolmalaridir.
>
> r.tolga

  Dilegin bence cok sacma ! Yani sana gore herkes
oturup kernel derlemeyi, compile etmeyi vs ogrenmeli
mi ?? Butun dunya insanlari ileri seviyede bilgisayar
bilgisi sahibi mi olamli ? Bilgisayari sadece dokuman
yazmak ya da spreadsheet ortaminda stok kaydi tutmak
icin kullanan bir insan, kernel compile etmeyi, veya
windows registry sini hack etmeyi ogrenmek zorunda mi
?
Bi kac kelime bisi yazacak diye bi adama oturup "
olmaz once 2 sene seni bilgisayar konusunda egitmemiz
lazim, sen bi suru sey bilmelisin bilgisayar kullanmak
icin" mi diycez ? Hayir.... Insanlar sadece
ihtiyaclari kadar ogrenmek ister, otesi icin kimseyi
zorlayamazsin. Ve insanlari ihtiyaclari olmayan bi
seyi ogrenmedikleri icin asagilayamazsin !

  Bahsettigim son kullanicilarin talepleri de az
olacaktir ! Dolayisiyla sadece kendi ihtiyaclarini
karsilamalari daha da kolaylasirsa niye linux u tercih
etmesinler ki ? Daha zor islemler icin zaten son
kullanicinin talebi olmaz ... Bu da son kullaniciyla ,
linus un dedigi gibi " kullanici" arasindaki cizgi
olabilir ....