[LINUX:11848] Re: Starofice ile calisan referans yoneticisi

Subject: [LINUX:11848] Re: Starofice ile calisan referans yoneticisi
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Mon 03 Jan 2000 - 22:52:50 EET

Redhat altinda Staroffice ile kullanmaktaki kastinizi anlamadim.
Redhat Suse Slack, Debian, farketmez sonucta. Birinde calisan digerlerinde
de calisir. Library si olduktan sonra.
Reference Manager bezeri bir program yok. Ama ayni isi gorecek bir iki
uygulama var. Ama sizi tatmin edecegini sanmiyorum. En azindan veri
tabanlari tarama sonuclarini import edemezsiniz.

http://www.aber.ac.uk/~dbt93/Downloads/bibtool/

http://metalab.unc.edu/pub/Linux/apps/tex/xmbibtex-1.5.tar.gz

Ben c de kucuk bir program yazmistim. Tarama sonuclarini mysql e import
edecek duruma getiriyor. Sorgulamayi php ile yaptiriyorum.
Sonuclari Latex, bibtex formatinda istedigim sekilde yazdiriyorum.
Sql olayina girmeniz gerek. Benim yaptiklarim son kullaniciya hitap
etmiyor dogal olarak.
Refman'i wine ile calistirmayi deneyin bence.