[LINUX:13324] Re: Linux ve veritabani

Subject: [LINUX:13324] Re: Linux ve veritabani
From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Tue 29 Feb 2000 - 12:34:17 EET

On Tue, 29 Feb 2000, levent wrote:

> MySQL'de Turkce karakter problemini nasil cozdunuz?? Ben cozemedim hala...
> Ne yapmak gerekiyor?
>
> (MySQL'e baglanmak ve calismak icin Delphi componentleri buldum. Onlari
> kullanarak (BatchMove ile) onceden hazirlanmis Paradox
> dosyalarini MySQL'e aktarmaya calistim. Aynen duses.. Turkce karakterler
> yerine alakasiz karakterler gelmis... Daha fazla da ugrasamadim... )

Selamlar,
Herhangi birsey yapmadim.. Uzerinde Turkce locale bile kurulu olmayan bir
Solaris de MySQL calistiriyorum, Java Servlet ile WWW sayfasindan Turkce
karakterler iceren datayi alip insert ediyorum, daha sonra select
ettigimde yine WWW sayfasinda Turkce goruyorum.. yaptigim herhangi ozel
bir islem yok..

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
Koc.NET