[LINUX:13287] Re: SQUID

Subject: [LINUX:13287] Re: SQUID
From: Necdet Yücel (necdeath@yahoo.com)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 16:48:12 EET

-----Original Message-----
From: linux@bilkent.edu.tr [mailto:linux@bilkent.edu.tr]On Behalf Of
Ertan Kucukoglu
Sent: Monday, February 28, 2000 12:56 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:13270] Re: SQUID

Necdet YUCEL wrote:
> IPsini atadim. squid de 1.1.1.0/255.0.0.0 araligina
         ^^^^^^
ifconfig ile elle mi ekledin?
Evet
>Device not found mesaji aliyorum.
Bu mesaji acilista cekirdek mi yoksa squid mi veriyor?
Squid hata vermiyor. Acilista cekirdek ve ifconfig eth1 dedigimde bu mesaji
aliyorum.

Muhtemelen (emin degilim) ethernet kartini ifconfig ile bir defa
tanitmissin ve o anda calismis. Acilis scripleri icine koymadigin icin
de ikinici ve daha sonraki acilislarda karta IP numarasi atanip
kullanilmadigi icin hata mesaji aliyorsun.
Acilis scripleri icine nasıl konulur onu bilmiyorum.

Kullandigin squid versiyonu 2.3.1STABLE ise bu surumde birden fazla IP
bloguna hizmet verme sansin var. Anladigim kadariyla elinde bir leased
line var. Eger boyle ise tek bir ethernet ile cozemeyebilirsin.
squid versiyonu 2.2.1STABLE. leased line ile bağlıyız.

Bu arada dmesg ve squid hata veriyorsa bu hatayi da mesajina ekleseydin
daha rahat cevap verilebilirdi.

Squid hata vermiyor.
Tesekkurler

Iyi calismalar