[LINUX:13271] Re: Remote access

Subject: [LINUX:13271] Re: Remote access
From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 12:57:06 EET

On Mon, Feb 28, 2000 at 11:13:25AM +0200, Ferhat Kadir Pala wrote:
> Merhaba arkadaslar...
> disaridan remote olarak baglandigimiz bir makinanin (linux)
> hangi dagitim oldugunu, kernelinin kac oldugunu,XF86 nin kac oldugunu etc...
> nasil ogrenebilirim.
> Tum bunlarin tutuldugu bir dosya varmi?

Dagitim biraz zor gibi...

ama eger RedHat falansa

rpm -q redhat-release ise yarayabilir.

Onun disinda, kernel'i kimin derledigini bile ogrenebilirsin.
/proc/version'da yazar.
CPU'nun kac MHz oldugunu /proc/cpuinfo'dan ogrenebilirsin.

Kernel ve donannimla ilgili bircok seyi proc'un altinda bulabilirsin sonuc
olarak.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr