[LINUX:13269] Re: Web tabanli egitim...

Subject: [LINUX:13269] Re: Web tabanli egitim...
From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 12:26:18 EET

Sayżn Karslioglu'na ozel olarak genis bir yanit yazdigim icin listeye
daha genel bir aciklama yazacagim:

Bu konuda Sayin Keskin bana asagidaki adresi vermisti. Saniyorum hala
calisiyordur.

http://scriptsearch.internet.com/pages/l9c7c41.shtml

Bu adrese ekleyecegimiz onemli bir adres de
http://aktest.kongresi.net

Żlgili adresde tarafimizdan gelistirilen, PERL ile isleyen, herkesin
test, sinav, anket yaratmak ve degerlendirmek icin kullanacagi "tool"
lara ulasabilir ve kullanabilirsiniz. Daha fazlasini da bulacaginiz bu
kucuk sitemizi egitimle ilgilenen herkese oneririz.
Bir gun zaman bulunca ilgili toollari paketleyip, download
edebileceginiz bicime getirir ve ftp adresini de size iletiriz.

Kolay gelsin.

Yildirim Karslioglu wrote:

> Merhabalar...
>
> Linux uzerinde calisan ve web tabanli egitim konusunda kullanilabilecek
> (ornegin on-line sinav hazirlama gibi) bir yazilim ariyorum. Linux uygulamalari
> Dr. Yildirim Karslioglu
> ykarslioglu@superonline.com

Tanju Aktug