[LINUX:13254] SQUID

Subject: [LINUX:13254] SQUID
From: Necdet YUCEL (necdeath@yahoo.com)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 09:35:37 EET

20 makinayi tek bir IP ile internete cikarmak
istiyorum.
Iki eternet kartli RedHat 6.1 yuklu bir makinada
eth0'a elimdeki IP'yi tanimladim. eth1 icinde 1.1.1.1
IPsini atadim. squid de 1.1.1.0/255.0.0.0 araligina
izin verdim. win98 yuklu makinalarda IP olarak 1.1.1.2
gibi IPler girip explorer'i proxy'ye ayarladim. 20
makinada internete bir sorun yasamadan baglandi,ag
komsularini da gorebildiler. proxy'de canavar gibi
calisti yasakladigim sitelere baglanamadilar.
Burasi isin iyi bolumu simdi problem basliyor :)
Linux makina kapanip acildi. Simdi eth1 icin device
not found mesaji aliyorum. Hic birseyi degistirmedim
ya da ben oyle saniyorum. KDE Control Centerda 3Com
kartlar ayni sekilde gorunuyor.
Bu karti tekrar nasil tanitirim ? Daha iyisi bu sorunu
tek eternet kartiyla nasil cozerim ? Ben yapamazsam bu
isi NT'ye verecekler.
Derdime bir care...
Simdiden tesekkurler