[LINUX:13213] Re: fare isaretcisi

Subject: [LINUX:13213] Re: fare isaretcisi
From: NURI UGURKAN TANYER (ugurkan.tanyer@isbank.net.tr)
Date: Sat 26 Feb 2000 - 16:16:38 EET

Herkese selam,

Arkadaslar bende de S3Trio3D/2X var. Ne Mandrake 6.1'e ne de SuSE 6.2'ye
tanitamamistim. XFree86 3.3.6 ciktigini duyunca ODTU'den indirdim. URL
sanirim soyleydi:

ftp://ieee.metu.edu.tr/pub/linux/xfree86

"relnotes" diye Ingilizce bir dokuman var. Orada hersey gayet guzel
anlatiliyor. Ben yeni SuSE 6.2 kurmustum, o nedenle yedek alma geregi
duymadan indirip kurdum. Su anda 1024x768, 16 bit colour olarak KDE
kullanabiliyorum. Mouse olarak da PS2 A4Tech 3 Button 3 Wheel bir mouse
var.

Umarim bir yardimi olur.

Saygilar.
Ugurkan