[LINUX:13169] Yine Ermeniler (Bana geleni Fwd ediyorum)

Subject: [LINUX:13169] Yine Ermeniler (Bana geleni Fwd ediyorum)
From: Kemal Gencay (kemalg@superonline.com)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 17:08:00 EET

Merhaba,
Aşağıdaki mesajı haber grubuna atmadan önce sormak istedim. Yardımlaşma
grubuna atacaktım, ama grubun kuralları konusunda kararsız kaldım. Siyasi
içerik olarak görülebilir ama ben birşeyi tarışmak için atmıyorum. Ama
sanırım tartışma başlatabilecek bir konu. Öneriniz nedir?

Merhaba Arkadaşlar,
Fransa Parlamentosu' nda Türkler' in 1915 yılında Ermeni soykırımı yaptığı
hakkındaki tasarı oylamaya sunuluyor. Bugünkü haberlere göre tasarının
görüşülmesi reddedildi. Yine de önlem olması için aşağıdaki metni
belirteceğim adrese bir tepki, vatandaşlık görevi olarak göndermenizi rica
ediyorum.

Bu metin 34' ü başdiplomat olmak üzere, toplam 64 kişinin ve 8 Fransız' ın,
Ermeniler tarafından öldürüldüğünü; Türkler' in değil, ta aksine Ermeniler'
in katliam yaptığını açıklıyor. Ayrıca Türk - Fransız dostluğunun
gölgelenmemesini, parlamentodaki oylamanın reddedilmesini anlatıyor.

Lütfen bir Türk vatandaşı olarak geleceğimizi etkileyecek olan bu kararlara
karşı tepkimizi belirtelim. Eğer bu tasarı kabul edilirse ve ileride başka
devletler de kabul ederse; Türkiye' nin işleri yeniden yoluna sokmaya
çalıştığı bu dönemlerde yine bize karşı kullanabilecek bir kozları olacak.

Göndermeniz gereken e-posta adresi c.poncelet@senat.fr

----------------
Son Excellence
Monsieur Christian Poncelet
Président Du Senat français.
Monsieur le Préesident,
J'ai appris par la presse que, ces derniers jours, des efforts intensifs
sont déployés par les milieux extrémistes pour faire inscrire à l' ordre du
jour du Sénat français la proposition de loi adoptée le 29 Mai 1998 par
I'Assemblée nationale française.
L'approbation de cette loi légitimera les attentats perpétrés dans le passé
par les terroristes arméniens, coûtant à la vie de 34 diplomatesturcs, ainsi
que leur famille et à celle de 8 citoyens français. L'adoption de cette
proposition de loi par le Sénat sera une grande injustice envers le peuple
et l'historie Turcs, et suscitera sûrement des réactions. Le peuple Turc
demende sincérement aux senateurs français d'empécher l'approbation d'une
proposition de loi discriminatoire injuste et reposant sur une historie
totalement falsifiée.
Sincérement.