[LINUX:13167] sistem tarihi

Subject: [LINUX:13167] sistem tarihi
From: Vasif İsmmailoğlu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 13:25:25 EET

  merhabalar. Daha once mail atarak bildirmisdim. Win98 olan bir makinede
partition yapmak için bir programi(shareware) calistirabilmek için tarihi geri
almisdim. Bunu da Win altinda yapmisdim Ama linux kurduktan sonra tarih hata
vermeye basladi. Sorunu tarihi duzelterek olay hall oldu. Sistem hizlandi ve ses
meselesi vs duzeldi. Sanki makineye hayat geldi. Megerse bunlar etklesiyormus.
Boylece sordugum soruya da yanit bulmus oldum. Dr.Vasif Ismailoglu