[LINUX:13149] Re: VPN or ?

Subject: [LINUX:13149] Re: VPN or ?
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 09:31:51 EET

Turan Yuksel wrote:

> Iki ucta da routing yapabilen aletler lazim; iki linux isini gorebilir.
> Ikisine de birer modem, ondan sonra da biri digerini arar. (bkz:mgetty)
> Sadece yetkili birinin ppp yapmasi icin ppp authentication'i yeterli
> olmali (PAP falan filan)
>
> soyle birsey cikiyor ortaya:
>
> 192.168.1.0---linux1 -tel--]
> |

> [---tel--linux2--192.168.2.0

> --
> Turan Yuksel
> e1097963@ceng.metu.edu.tr

Merhaba,

Eger LAN uzerinde olacak bir islemden ve cok uzun mesafelerden
bahsetmiyorsak iki etherneti olan bir Linux makina da cok rahat bu isi
yapabilir. Hatta yogunlugu cok olmayacaksa 486 bir bilgisayarla bile
isinizi gorebilirsiniz (10mbit altyapiniz oldugunu farzediyorum)

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com