[LINUX:13148] Re: [LINUX:13070] iki soru+tesekkür

Subject: [LINUX:13148] Re: [LINUX:13070] iki soru+tesekkür
From: Aydin Kocak (akocak@bodrum.mu.edu.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 09:03:27 EET

Selam ben slack7 kullaniyorum mtv programini indirdim ve actim compile'a falan
gerek olmuyor sitesinden de gerekli library lerini falan indirirsen sorun
cikmiyor.. Hatta ben library leri kurmadan prgrami bir yere actim ve icindeki
mtvp programi ile normal bir .dat dosyasimni izleyebildim daha ayrintili
bakmadim ama baya komut var tam ekran icin falan kullanimi;
/mtvp avseq01.dat komutunu vermen yeterli (dosyanin path'ini dogru
yazmalisin..)

Aydin Kocak
Mugla Uni.