[LINUX:13142] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13142] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Timuçin Büyükaktaş (yontem@superonline.com)
Date: Wed 23 Feb 2000 - 23:52:46 EET

Sevgili Dogan,

Linux ta yeniyim ama birkac Novell tecrube mi aktarayim.

Novell de de ayni sorun var, dosya acikken makinalardan biri kitlenirse,
o dosya kullanimda gozukebiliyor
ve kimse o dosyayi acamiyor. Server i resetlemek gerekebiliyor. Yani
Novell cozum olamayabilir.

Birde satin alirken 4.11 in 2000 uyumluluk sartini mutlaka sor, sonra
basin agrimasin.

Saygilar

Timuçin