[LINUX:13141] Ynt: Coklu sistem acilisi

Subject: [LINUX:13141] Ynt: Coklu sistem acilisi
From: Abdullah Guney (aguney@mmo.org.tr)
Date: Wed 23 Feb 2000 - 23:51:44 EET

Ben bir ara denemistim..Ilk basta winxx kuruyorsunuz (sıralama size bagli)
sonra nt yada linux ancak hatırlatayim NT fat 16 istiyor. Yeni win2000 de
sanirim farkli.. Kisaca ilk acilista lilo geliyor siz win secerseniz NT ve
winxx secenegi geliyor hangisini secerseniz o OS calisir eger lilo da linux
secerseniz malum linux acilir. Daha ayrinti icin bana ozel mail
atabilirsiniz..
kolay gelsin..