[LINUX:12995] Re: webserver

Subject: [LINUX:12995] Re: webserver
From: Fuat Aktoprakgil (fuatd@metu.edu.tr)
Date: Mon 21 Feb 2000 - 13:58:26 EET

Iyi gunler ;
Yanlis anlamdiysam siz herhangi bir resim dosyasini tanimlarken kisaca
/images/dosya_adi benzeri bir kisaltma ile gercek dizinde bulunan
dosyalara ulasmak istiyorsunuz. bunun icin alias tanimi yapabilirsiniz.
onegin sizin resim dosyalarinizin bulundugu dizin /web/images/ olsun siz
html dosyasinada /images/dosya adi vererek ulasmak istiyorsaniz.

Alias /images/ /web/images satirini httpd.conf dosyasina ekleyip
servere acip kapatiniz.

Umarim peobleminizi dogru algilamisimdir.

Iyi calismalar.