[LINUX:12992] Re: webserver

Subject: [LINUX:12992] Re: webserver
From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Mon 21 Feb 2000 - 12:41:22 EET

Beni yanlis anlamaisiniz amacim dizine ulasmak degil
mesela /index.html diyince ne anlasilir !root daki
index.html ben kullanicilarada bu hakki wermek
istiyorum adam /index.html diyince kendi dizininde
yani
/home/kullanici/public_html/index.html ye ulassin !

ana web alaninda oldugu gibi!

Tessekkurler !