[LINUX:12933] RE: LILO vs LOADLIN

Subject: [LINUX:12933] RE: LILO vs LOADLIN
From: Vasfi UYSAL (vasfi@bornova.ege.edu.tr)
Date: Fri 18 Feb 2000 - 04:16:30 EET

linux u silince win98 i boot etmek istiyosan
bi açılıs diskei ile makinayı açıp fdisk /mbr
yapman yeterli
arkadaş linux u yeniden kurunca lilo çalışmıyo demişti
evet aynı şeyle bende karşılaştım lilo yu mbr ye yazdırıp linux partitionu
ucurup yeniden kurunca makina açılışta li yazıp donuyodu
onu da aynı şekilde ( tabi linux u yeniden kurmadan önce )
bir disketle acıp fdisk /mbr yapınca sorun olmuyor..

saygılarımla....