[LINUX:12932] eth0 + ppp0

Subject: [LINUX:12932] eth0 + ppp0
From: Muzaffer Albeni (muzaffer@albeni.cjb.net)
Date: Fri 18 Feb 2000 - 03:43:00 EET

Selamlar,
Internete, IP Sharer kullanarak baglaniyoruz. Sharer'in IP adresini
sistemime (Redhat6.0) default gateway olarak tanimlayinca internete
baglanmam hic sorun olmadi.
Veri alis-veris hizim cok yavasladiginda modemim uzerinden dial-up
baglanmayi tercih ediyorum.
# ifdown eth0
komutunu kullanarak network baglantimi kesiyorum ve wvdial programi
ile internete baglaniyorum. Hersey normal ama network'u
kullanamiyorum.
Sadece modemle internete baglandigim zamanlarda internet trafigim
modem uzerinden islesin, normal zamanlarda IP Sharer uzerinden ve
herzaman network'u de kullanabileyim. Sanirim anlatabildim.
Tesekkurler.

--
Muzaffer Albeni
muzaffer@albeni.cjb.net