[LINUX:12924] Re: Cankaya.da Linux'cu var mi ?

Subject: [LINUX:12924] Re: Cankaya.da Linux'cu var mi ?
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Thu 17 Feb 2000 - 19:40:17 EET

On Wed, 16 Feb 2000, Ali Riza ASKUN wrote:

> Sayin Liste Uyeleri,
>
> Cankaya Universitesinde linux kurulumu isletimi konusunda herhangibir
> problem yoktur. Ancak maili gonderen kisinin sahsi olarak karsilastigi bir
> problemdir ve bu sorun universitenin genel bir sorunu degildir. Sorun
> halledilmistir, listeyi mesgul ettigimiz icin ozur dileriz.
>
> Dr.Ali Riza ASKUN
> Cankaya Universitesi
> askun@cankaya.edu.tr
Selamlar,
Acaba Linux kurulumu ile ilgili olarak bir sorunu olmasi universiteyi
kuculturmu? Kusura bakmayin neden yukardaki maili yazma geregi duydugunuzu
anlamadim..

Elbetteki herkesin sorunu olabilir.. Bunu cozmek icin seve seve yardim
ederiz.. Ama donup bizim Linux kurmakla vsvs. ile sorunumuz yoktur biz en
iyiyiz gibi bir yapiya burunmek yanlis diyorum.. Keza Mustafa hocanin
hicbir art niyeti olmadan sirf yardim icin o mektubu listeye yolladigindan
eminim.. Ama tepkiniz ilginc geldi ..

iyi calismalar dilegiyle..
Devrim SERAL
University Of Gazi