[LINUX:12878] Re: Cankaya.da Linux'cu var mi ?

Subject: [LINUX:12878] Re: Cankaya.da Linux'cu var mi ?
From: Ali Riza ASKUN (ara@cankaya.edu.tr)
Date: Wed 16 Feb 2000 - 16:17:17 EET

Sayin Liste Uyeleri,

Cankaya Universitesinde linux kurulumu isletimi konusunda herhangibir
problem yoktur. Ancak maili gonderen kisinin sahsi olarak karsilastigi bir
problemdir ve bu sorun universitenin genel bir sorunu degildir. Sorun
halledilmistir, listeyi mesgul ettigimiz icin ozur dileriz.

Dr.Ali Riza ASKUN
Cankaya Universitesi
askun@cankaya.edu.tr