[LINUX:12817] RE: bir soru

Subject: [LINUX:12817] RE: bir soru
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Mon 14 Feb 2000 - 16:59:43 EET

Merhabalar

Ekran kartinin modelini yazsaydin belki daha cok yardimci olabilirdik. Yeni
kurduguna gore mandrake yi de yeni edindigini dusunursek, keske Mandrake 7.0
alsaydin hem daha cok grafik kartini destekler hemde kullanımı daha kolay
diye duydum

lilo yu editemek icin komut satirindayken
pico /etc/lilo.conf
yazmalisin, pico kullanimi kolay bir konsol editorudur(dos taki edit gibi)
default dos acmasi icin
lilo.conf icindeki default satirina dos yazman gerekiyor
oradan bekleme suresini de ayarlayabilirsin

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");