[LINUX:12685] Mail atma sorunu & licq

Subject: [LINUX:12685] Mail atma sorunu & licq
From: Destek (cizgi_destek@superonline.com)
Date: Mon 07 Feb 2000 - 21:02:22 EET

Selam
Mandrake 7.0 sürümünü kullanıyorum ve mail atmak için SMTP server olarak
localhost'u seçiyorum ama gönderemiyorum. /etc/inet.conf dosyasına baktım
ama server'ı açmak için bir ayar bulamadım. Kurulan paketleri inceledim
sendmail'in kurulu olduğunu gördüm. Kullanıcılar arasında da mail atmama
sorunu var. A kullanıcısı B kullanıcısına hatta kendine mail gonderemiyor.
Eğer ISP kullanılırsa dışarıya mail atılabiliyor. Sizce sorun nedir? Benim
bilmediğim bir paket ya da deamon olması gerekli sanırım. Redhat 6.1 ile
böyle bir sorun yoktu. Çözüm öneren?
Birde licq paketi Mandrake içinden çıkmakta ve kurulmaktadır. Ama sadece
root tarafından kullanılabilmekte. Acaba bu bir bug mı? Bir kullanıcı licq
kullandığında önce plugin kütüphanesini bulamıyor. Parametre ile
kütüphanenin yeri girildiğinde ise bu sefer TCP problemi gibi bir hata
mesajı veriyor. Bu durumla karşılaşan oldu mu?
Şimdiden teşekkürler
M. Umut Karabudak
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr