[LINUX:12584] Re: Linux'e bir ek program yüklemek? Nasil oluyor?

Subject: [LINUX:12584] Re: Linux'e bir ek program yüklemek? Nasil oluyor?
From: Vasfi UYSAL (vasfi@bornova.ege.edu.tr)
Date: Wed 02 Feb 2000 - 16:01:53 EET

  Linux a program yuklemenin genel bi tarzı yok
  pakedin uzanıtısı rpm ise mandrakede mutlaka kpackage veya gnorpm
 vardır bunları yulanarak yada komut satırından rpm -i paket.rpm diye
 paket tar.gz ise mecburen onu kendin acarak yukleyebilirsin .
 sana tavsiyem internette rpmfind diye bi site var oradan yuklemeye
calıstıgın paketlerin rpm olanını bulmaya calış..

Kolay gelsin...