[LINUX:12578] Re: [LINUX:12575] Linux'e bir ek program yüklemek? Nasil oluyor?

Subject: [LINUX:12578] Re: [LINUX:12575] Linux'e bir ek program yüklemek? Nasil oluyor?
From: The Trooper (trooper@doruk.net.tr)
Date: Wed 02 Feb 2000 - 09:13:12 EET

tar.gz paketlerini rpm olarak yükleyemezsiniz sanirim kpackage diye bir
programda böyle bir özellik vardi sanirim rpm programlariyla yüklemek için
programin rpm halini çekmis olmaniz gerekir eger program yine kapanirsa
komut satirini deneyin
rpm -i <paketadi>
Hangi programi ve hangi dagitimi kullandiginizi söylerseniz yardim almaniz
daha kolay olur

Sevgi Saygi Linux
The Trooper