[LINUX:23453] Re: AMAN DiKKAT !!!!!!

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sun 31 Dec 2000 - 20:33:35 EET

Herkese Selamlar ve iyi yillar...

Dogrusu bu exploit Apache uzerinde bir sorun cikarmadi. Ama IIS5.0 hakikaten .... Neyse, deveye sormuslar, boynun neden egri, demis:"nerem dogru ki ?".. Mesele bundan ibaret. UNICODE egri de diger tarafi dogru mu sanki ?

Benim simdiki derdim BIND ile. BIND'deki exploidler bitmek bilmiyor bir turlu. Simdi en azindan bunlari bertaraf edecek bir kac yol bulmam lazim. Bu gunlerde saga sola saldirmak moda.. Bir misil de biz yemeyelim bu arada..

Eger BIND ile ilgili guvenlik onlemleri hakkinda (8.0+ ) bilgileriniz mevcutsa, veya en azindan bildiginiz raporlanmamis exploitler varsa, haberdar ederseniz sevinirim.. Bunlari ve muhtemel cozumleri bir HOWTO yapmayi dusunuyorum..

Saygi ve sevgiler..

On Sat, 30 December 2000, "Adem GUNES" wrote:

> herkese merhabalar ve yeni yiliniz kutlu olsun...
>
> Uzucu bir haber...
> Asagidaki yazilanlar kesinlikle dogrudur..
> ben denedim ve de ismi lazim degil birkac siteye girdim...
> Hersey ortadaydi...:)) IIS kullanlar ozellikle...
>
> Bu maili de iyi niyetli bir sekilde UYARI amaciyla atiyorum...
> Yoksa hack icin yol gostermek gibi bir niyetim yok..
> Bu sekilde davrananlar olursa sorumluluk kendilerine ait olacaktir...

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com